בלוג

דף הבית בלוג

12 Iphone ונוכחות דיגיטלית
12 Iphone ונוכחות דיגיטלית
85 צפיות

מדי שנה חברת אפל עורכת אירוע גדול בו היא משיקה מכשירים חדשים. בפרט מדובר על מכשירי אייפון, מכשיר הסלולר של החברה אשר נחשב במובנים רבים גם למכשיר הדגל שלה. 

במהלך השקת האייפון החדש, מציג צוות החברה את כל הפונקציות השונות שיש במכשיר ובפרט את הפונקציות החדשות, אלה שאי אפשר למצוא במכשירים קודמים. זאת במטרה לעודד צרכנים להחליף את המכשיר הישן בחדש, וכן בשביל לגרום לכלי התקשורת לכתוב על המכשיר ולספק מידע חיובי עליו לכל מי שצורך אותם. בין אם מדובר בתקשורת מודפסת, אלקטרונית, דיגיטלית או אחרת. 

השקת האייפון היא גם הזדמנות טובה עבור עסקים קטנים לחשוב, כיצד הם יכולים להנות מהמוצר החדש, על ידי כך שהם יכולים למשוך לקוחות ומשתמשים להכיר אותם טוב יותר. מאחר וכיום כל דבר נעשה דרך מכשיר הסלולר, וכל מי שמחזיק באייפון רואה בו את "מרכז החיים" שלו במובנים רבים,נוצרת תחרות על שטחי ה״נדל״ן״ בטלפון אליו נשואות העיניים של המשתמשים 

לפני שנסביר כיצד עסקים קטנים יכולים להפיק מכך תועלת, נסביר בקצרה מדוע מכשיר האייפון /סמארטפון  הוא האמצעי המשמעותי, העיקרי, עבור צרכנים שמשתמשים בו. 

בניגוד לעבר, מכשירי סלולר אינם מיועדים אך ורק לצורך שיחות והודעות. היום מכשירי סלולר ובפרט מכשיר כמו אייפון שהביא עלינו את המהפכה הסלולרית אי שם ב 2007, משמש את הצרכנים כמו מחשב לכל דבר ואפילו מעבר לזה. אפשר לבצע בעזרתו עבודות משרדיות, רכישות של מוצרים ושירותים, לנהל בעזרתו יומן פגישות, לצפות בסדרות וסרטים, לשחק משחקים ועוד. במקרה של אייפון ספציפית , כל המכשירים הנוספים או המשלימים כמו אייפד, מקבוק , שעון חכם וטלוויזיה מסתנכרנים בצורה נוחה מה שגורם לריבוי מוצרים אצל המשתמש וצמצום שטחי ה״נדל״ן״. (שטחי הפרסום הופכים להיות משותפים לכל המכשירים ולא לכל מכשיר בפרט) כשמדובר במוצרי אפל…..


לכן, ישנה חשיבות גדולה שעסקים קטנים ידעו כיצד להשתלב בפונקציות שונות שעומדות לרשותם, זאת על מנת שיוכלו לקבל חשיפה וליהנות מנוכחות דיגיטלית כמה שיותר גדולה  בקרב משתמשי הסלולר 

כיצד ניתן לייצר נוכחות דיגיטלית ?

פרסום ברשתות חברתיות:  שעות השימוש היומיות במכשירי סלולר, וברשתות חברתיות בכלל, רק עולות משנה לשנה וכך נוצרת תחרות על  ״זמן האוויר״ של העיניים שלנו, המשתמשים.  השיטת פרסום הנפוצה ברשתות חברתיות  נקראת, ״פוש״. פוש היא שיטה בה בונים קהל יעד שאתם חושבים  שהעסק או המוצר שלך יעניינו אותו .

שנית, קידום אתר העסק בגוגל. בשונה מרשתות חברתיות שהפרסומים עובדים בשיטות ״פוש״ כאן העסק מפרסם על מנת להגיע לאנשים שחיפשו אתר המוצר או השירות אותו אתה מוכר.

בגדול, איך שלא נהפוך את זה. כיום את רוב האינטרנט אנו צורכים מהסלולר. לכן חשוב מאוד לוודא שכל מה שנעשה יהיה מותאם ואידיאלי לשימוש במכשיר  עם המסך מגע הקטן   ואינטרנט מהיר, לפעמים מידי , הנקרא סמארטפון .

אז  אם רוצים להשיג תוצאה איכותית במרחב הדיגיטלי, חייבים למצוא דרכים כיצד להיות נוכחים בעולם הסלולר בכלל ובפרט במכשירי אייפון המצטיירים כמותג על בעולם זה . 


דף הבית
אודות
בלוג
להצטרפות
לעדכונים והטבות שוות במייל:

אנחנו לא חופרים, מייל אחד בחודש

פאנל ניהול לעסקים
אנחנו גם כאן